پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات پسرم

سفر به مشهد

1392/10/14 19:42
نویسنده : مامان پرهام
589 بازدید
اشتراک گذاری

عکس در مشهد

 

اا

 

مکم

گگ

یاد اولین سفرم به مشهد در 6 خردداد 92 افتادم اینا عکس من توی قطار وهتل هستش کلا تو حس عکاسی نبودم و بیشتر چسبیده بودم به بابام

از بس توی قطار شیطنت کردم ونیم ساعت هم توی کوپه نبودم مامانو بابا تصمیم گرفتن برگشتنی با هواپیما بیایم

عکسام تو هواپیما خوب نشدن از بس من غر زدم چون بشدت خوابم میومد .کلافه بودم

اما موفق به زیارت امام رضا شدم  واین خیلی خوب بود وکلا سفر خوبی بود هتلمون خیلی تمیز بود وتا حرم ده دقیقه فاصله داشت کلا پسر خوبی بودم

اما چون مامانم همیشه نگران منه یه ذره ترسید بعدش چون من همچنان بازیگوشی میکردم مامانم خیالش راحت شد

اما بابا سفر تنهایی دوست نداره وگفته این دفعه باید حتما باید دسته جمعی بریم

در مجمع سفر خوبی بود هرچند من عکس زیادی نذاشتم ازم بگیرن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)