پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات پسرم

دهکده بازی پارس(شهر بازی)

1392/10/10 16:05
نویسنده : مامان پرهام
2,003 بازدید
اشتراک گذاری

لب

ب

نمن

ب

تا

ب

ح

ج

یه عصر سرد زمستونی مامان وبابا تصمیم گرفتن منو ببرن پارک با توجه به شرایط جوی دهکده سر پوشیده پارس واقع در محلات برای تفریح انتخاب شد

خلاصه شال کلاه کردیم وکلی لباس گرم برداشتیم وپیش بسوی بازی

رسیدیم محلات و یه کارت بازی شارژ کردیم وارد محوطه بازی شدیم از اسب شروع کردم وجند بار اونو سوار شدم وبعدش یه تاب وبعد ماشین سواری به همراه بابام وچرخ وفلک وقسمت وسایل بادیش

اما از شانس خوبمون وسط عکاسی مامانم شارژدوربین تموم شد اما با همین شارژ کم عکسای خوبی شکار شد

وبالاخره مااز شهر بازی اومدیم  رفتیم طرف بازارش اونجا بینهایت سرد بود به همین دلیل گردش در بازار به سرعت متوقف شد وبا سرعت نور برگشتیم خونمون..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محیا
11 دی 92 13:36
امیدوارم همیشه خوش باشید عزیزم فکر کنم وبلاگت مشکل داشته باشه چون تا وبلاگتو باز میکنم بعد از چند ثانیه بسته میشه واون صفحه ای که هر وقت اینترنت قطع باشه میاد.ببین مشکل از کجاست اینجوری کسی نمیتونه مطالب وبلاگتو بخونه .من که الان اومدم وبلاگت فقط تونستم عکس هارو ببینم و نظرات رو باز کنم فرصت نکردم مطالب رو بخونم چون سریع اون صفحه اومد فکر کنم به خاطر مطالبی که بالای وبلاگت گذاشتی اینجوری میشه
مامان پرهام
پاسخ
نمیدونم احتمالا مال ویندوز شما باشه چند جا چک کردم تونستم ببینم وبلاگو مرسی بهمون سر زدی از کمکت هم ممنون
مامان محیا
15 دی 92 0:57
خوب شد دوستی جونیدیدی مشکل از ویندوز من نیستباور کن خیلی تلاش کردم تا برات کامنت بزارم بهت بگم که مشکل داره وبلاگت .تا وبتو باز می کردم سریع بسته می شد تا اینکه بالخره با تلاش فراوان موفق شدم که بهت مشکل وبلاگتو بگم
مامان پرهام
پاسخ
مرسی دوستی فدات بشم
الهه مامان ابوالفضل
17 دی 92 12:58
ماشالا به گل پسر فقط چند روز از ابوالفضل من بزگتر
مامان پرهام
پاسخ
اخی خداحفظش کنه مرسی به ما سر زدین
مامان محیا
4 بهمن 92 23:22
کاشکی همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دل هایمان سر زانوهایمان زخمی میشد
مامان پرهام
پاسخ
واقعا درست میگی
علیرضا علی عباسی
29 تیر 93 17:22
سلام.من مسئول فنی دهکده بازی پارس محلات هستم و با دیدن وبلاگ شما و ثبت خاطرات خوبتون در پارس بسیار خوش حال شدم و برای همه ی بچه ها سایه ی والدین و برای والدین آرزوی سلامتی و خوش بختی در کنار فرزندانشونو دارم. امیدوارم بازهم به ما در دهکده ی بازی پارس سر بزنید و ما پذیرای شما دوستان عزیز باشم.
مامان پرهام
پاسخ
ممنون از لطف شما پیروز باشید