پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات پسرم

خداحافظ پوشک جان!!!!!!

1392/11/11 23:39
نویسنده : مامان پرهام
711 بازدید
اشتراک گذاری

ل

لب

اا

بالاخره ما هم وارد دنیای ادم بزرگا شدیم

عکس های بالا هم وسایل لازم برای بزرگ شدنه که البته خیلی آسون نبودا !دمپایی باب اسفنجی که دوتاشو دارم  ودو تا لگن یه ابی ویه نارنجی

اونم پوشکه که با مارکهای مختلف دو سال ابروی منو حفظ کردن!!!!!!!!

الان دقیقا 5 ماهه من دیگه روزا پوشک نمیشم و با دوست خوبم پوشک جان خداحافظی کردم

البته شبا هنوز پوشک میشم چون برای دستشویی که بیدار میشم دیگه نمیخوابم وبی خواب میشم وهمه رو بی خواب میکنم در نتیجه مامانم کماکان بعضی از شبا پوشکم میکنه

امیدوارم شبا هم دیگه پوشک نشم

جا داره اینجا از مامان مامانم بخاطر کثیف کاریام وشستشوی  فرش ها ودعوا نکردن من تشکر خاص کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پریسا نجفی
11 بهمن 92 23:44
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان پرهام
پاسخ
ممنونم چشم حتما
الهه مامان ابوالفضل
12 بهمن 92 8:01
سلام . مبارکه عزیزم راحت شدی من هنوز موفق نشدم ابوالفضل فعلاً زیر بار نمیره
مامان پرهام
پاسخ
اره بالاخره این مرحله رو پشت سر گذاشتیم نگران نباش ابوالفضل جان هم میگه
مامان لنا
12 بهمن 92 9:49
آفرین به پرهام جون
مامان پرهام
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربون
مامان محیا
12 بهمن 92 16:19
وای میارکهخیلی خوبه پرهام جون انشالله به زودی زود از این پروژه سربلند بیرون بیایی
مامان پرهام
پاسخ
ممنون دوست خوبم ایشالله
مامان محیا
14 بهمن 92 18:48
خصوصی
مامان لنا
16 بهمن 92 9:26
دوست دارم پرهام جونیییییییییییییییییییییی.
مامان پرهام
پاسخ
منم خیلی دوستتون دارم خاله نازم
مامان لنا
4 اسفند 92 9:02
برای پرهام ماهم
مامان پرهام
پاسخ
عشقمی خاله مهربون