پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات پسرم

تاسوعا وعاشورا (22ابان 92)

1392/8/25 11:21
نویسنده : مامان پرهام
234 بازدید
اشتراک گذاری

 عکس من

در این تصویر من اماده شدم برای رفتن به دسته واونم چوب پرچمه توی دستم

ودر حال ادامس جویدنم هستم

عکس

عکس

عکس

اینجا هم لباس مشکیمو پوشیدم واماده برای سینه زنی

 

رفتن به هیئت

محرم وعاشورای 92 مراسم شام غریبان

امسال من تونستم به همراه بابایی ودایی هام برم توی هیئت البته زمان زیادی بیرون نمیموندم چون هوا سرد بود ویه بارون حسابی هم میومد

در کل سینه زنی وتبل رو خیلی دوست دارم وبه لباسمم که یا حسین داره خیلی علاقه دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
13 آذر 92 10:56
لینک شدید با افتخارتوی خصوصی رمز میزارم
مامان پرهام
پاسخ
متشکرم خانم
مامان محیا
15 آذر 92 22:58
میبینم که مداحی هم میکنه
مامان پرهام
پاسخ
مداحی که خوبه بابا جدیدا با جیغ میخونه میخوام عکس جدید بذارم نمیرسم از دست این خوانندگی اش
مامان لنا
16 آذر 92 8:29
ممنون که بهمون سرزدید. با اجازتون لینکتون کردم. بوس برای پسرگلتون
مامان پرهام
پاسخ
خواهش گلم لنارو ببوس با افتخار لینک میشوید