پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات پسرم

اسباب بازیهای پرهام

1392/9/18 21:37
نویسنده : مامان پرهام
1,616 بازدید
اشتراک گذاری

من یه سری اسباب بازی دارم که عاشقشمونم وگاهی اوقات باهاشون بازی میکنم

چون بیشتر اوقات مشغول تعمیر کاری هستم ومامانم تصمیم گرفت تا اینا سالمن یه عکسی باهاشون بگیریم.

ونکته قابل توجه اینه که این کامیون بزرگ که بشدت دوستش دارم کادو تولدمه از طرف مامانی وبابایی گلم.

 

اسباب بازیهای من

 

اسباب بازیدوچرخه

اسباب بازی من

اسب من

این اسب رو دایجون مهدی ام برام خریده....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی
7 آذر 92 20:57
اخی خیلی خوشجله خدا حفظش کنه
مامان پرهام
پاسخ
مرسی به ما سر زدین
سپیده
16 آذر 92 7:03
با سلام. با افتخار لینک شدید. یه ذره فکرم ازاد نمی شه برم تو سایتهای خارجی ببینم چی دارن. راستی فکر کنم کلوپ رو ترکوندن هیچ خبری ازش نیست. شما دزفولی هستید؟
مامان پرهام
پاسخ
باشه خانم هر وقت فرصت کردین مارو هم فراموش نکنین منم کلوپ میرم دیگه بعد خداحافظیت فک کنم کسی نیومده نه گلم من کاشانی هستم واسه شما هم نظر میذاشتم اصلا ثبت نمیشد نیدونم چرا