پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات پسرم

آتلیه..........

1392/9/18 21:38
نویسنده : مامان پرهام
352 بازدید
اشتراک گذاری

گلم

گلم

گلم

عشقم

 

عکسهای اتلیه من

روز عکاسی............

اونروز اصلا توی فاز عکاسی نبودم ووقتی وارد اتلیه شدم احساس کردم فضا نیاز به تغییر اساسی داره خلاصه دست به کار شدم وگیتار وخرس عروسکی جابه جا کردم در این حین بابام مامانم ودو تا دایی هام وخاله مهران در تلاش که من عکس بندازم یهو یادم اومد پاستیل باید بخورم

حالا از همه اصرار منم دیگه با کلی ناز ونوازش بالاخره شدم سوژه عکاس.............................

خدارو شکر عکسهام هم خوب شد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
18 آذر 92 21:30
عکس های خوشگلیهخدا حفظش کنه
مامان پرهام
پاسخ
مرسی خانم ایشالله محیا هم سلامت باشه
نورا
28 آذر 92 9:09
سلام عزیز دلم عکسهای گل پسرت رو دیدم ماشالله خیلی ناز و بامزه ست خدا حفظش کنه
مامان پرهام
پاسخ
سلام نورا جون ایشالله همه نی نی ها سلامت باشن زحمت کشیدی خانم درسا رو ببوس