پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات پسرم

هفته گذشت پرهام جون

1392/10/10 16:02
نویسنده : مامان پرهام
202 بازدید
اشتراک گذاری

قب

فب

لل

لغ

از وقتی مامانم منو از شیر گرفته خیلی بهونه گیر شدم ودائم در حال جیغ زدنم عصبانی

مامانم برای اینکه منو ساکت کنه واسم توی یه لیوان شمع روشن کرد بماند که با چه مکافاتی اون لیوان شسته شد چشمک

یا از روی میز بالا میرم تا وسایل توی دکور مامانمو نابود کنم ویا عروسک بازی میکنم!

قبل از شیر گرفتن خیلی اروم بودم اما الان بشدت بدقلق وبهونه گیر شدم 15 دی سه ماه میشه که من دیگه شیر نمیخورم

ایشالله که این بهونه ها هم کم بشه ومن همون پسر اروم  وخوب بشم  ودر برابر این تحول جدید صبور باشم ایشالله(همه بگین آمین)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر حسین
7 بهمن 92 8:29
وبلاگ زیبایی دارید به منم سر بزنید
مامان پرهام
پاسخ
ممنونم حتما به شما سر میزنیم